Premier Catering and Events, expert in servicii de catering, s-a readaptat in timp real noilor reguli impuse de pandemie si a diversificat gama de produse
Implementarea serviciul de achizitie online de platouri, prin platforma PartyFood, raspunde cerintelor consumatorilor, in contextul pandemic
Recuperare a 85% din cifra de afaceri a anului 2019
Pandemia COVID-19 a afectat fiecare sector al economiei, iar in ciuda cresterii sale constante si importantei in sistemul social, industria alimentara si serviciile de catering au fost, de asemenea, greu incercate in aceasta perioada. Premier Catering & Events s-a confruntat in anul 2020 cu o scadere de 67% a cifrei de afaceri, fata de anul anterior. Readaptarea in timp real la regulile impuse de pandemie si la schimbarile in comportamentul cumparatorilor, au dus insa la o crestere a vanzarilor online in anul 2021, preconizand astfel, pana la finalul anului, o recuperare a 85% din cifra de afaceri a anului 2019.
Crestere de 20% in anul 2022
Noile masuri de distantare fizica si de evitare a locurilor aglomerate, i-a determinat pe tot mai multi romani sa faca majoritatea cumparaturilor online. Aceasta orientare va duce la o reasezare a serviciilor de catering, in special in mediul corporate. Astfel, se observa o crestere a interesului spre servicii de mic dejun la birou, lunch pentru meeting-uri interne, conferinte, lansari de noi produse.
Readaptare in timp real la noile reguli impuse de pandemie si noile game de servicii
Una dintre tendintele identificate in contextul pandemiei este atentia sporita acordata sigurantei, in conditiile in care munca de la distanta si evitarea locurilor aglomerate transforma obiceiurile consumatorilor de a lua masa. Astfel, clientii se asteapta ca serviciile de catering sa adopte masuri suplimentare de siguranta si sa le comunice constant. Pe langa masurile din sistemul HACCP, pe care il are implementat, Premier Catering & Events a introdus o serie de reguli impuse de situatia actuala, astfel incat siguranta reprezinta un domeniu prioritar atat pentru clienti, cat si pentru angajati si familiile acestora. Folosirea farfuriilor personalizate, cu sigla Premier Catering and Events, tacamuri biodegradabile, ambalate individual si platourile premium, care nu sunt recuperate de la clienti ci pot fi reutilizate de acestia sunt doar cateva din masurile impuse de pandemie.
Readaptarea la cerintele clientilor si diversificarea gamei de produse, a dus, de asemenea, la cresterea in vanzari fata de anul trecut: “Întelegand nevoia de readaptare in timp real la noile reguli impuse de pandemie si la restrictiile din aceasta perioada, am venit in intampinarea clientilor cu noi game de servicii si produse. Astfel, daca pana in anul 2019 ne adresam unor clienti cu comenzi mari, minim 20 de portii per livrare, acum acoperim o audienta mai larga, plecand de la nevoile unui familii, platouri pentru 4-5 persoane “, explica Andreea Vasilescu, Director Vanzari Premier Catering & Events.
Interes crescut pentru platouri, Eat at Home in perioada de toamna-iarna
Odata cu schimbarea sezonului, vin si schimbarile de preferinta ale consumatorilor. Daca in perioada de vara, produsele vedeta au fost cele de tip Garden Party, pentru petrecerile organizate acasa, in aer liber sau in locatii inchiriate special in acest scop, Premier Catering and Events observa, in perioada de toamna-iarna, un interes crescut pentru platouri pe care clientii le pot comanda pentru acasa, pentru evenimente restranse sau pentru familie si prieteni. “A fost interesant de urmarit modul in care piata s-a reorientat si s-a transformat in aceasta perioada. S-a deschis apetitul pentru servirea unor preparate altfel, din bucatarii internationale dar si reinventate din bucataria traditionala la mesele de acasa sau pentru invitati. Selectiile de amuse buche in platouri gata de servit, aranjate estetic si cu ingrediente proaspete, de calitate, au devenit alegerea principala a clientilor nostri”, adauga Lache Cornel, Event Manager Premier Catering & Events.
Serviciu de achizitie online prin platforma PartyFood.ro
Consumatorul modern, avid utilizator de solutii tehnologice, se asteapta ca si cei care ofera servicii de catering sa interactioneze cu ei si in mediul online. Înainte de inceperea pandemiei, datorita profilului de consumator, cu un minim de 20 de portii per livrare, clientii Premier Catering and Events erau contactati inainte de plasarea fiecarei comenzi, site-ul fiind doar unul de prezentare.
În contextul pandemic, pentru a raspunde cererii consumatorilor, a fost implementat serviciul de achizitie online de platouri, prin platforma PartyFood.ro, fiind inlaturate necesitatea stabilirii elementelor logistice si a minimului de persoane.
Portofoliul mare de clienti a fost cheia succesului in pandemie
Experienta de 11 ani in domeniu si un portofoliu mare de clienti loiali, a fost cheia succesului in pandemie. Responsabilitatea, seriozitatea si adaptabilitatea in timp real la schimbari, raportul corect calitate – pret, au dus la retentia clientilor, care se intorc la Premier Catering and Events pentru a le multumi pentru serviciile de calitate si disponibilitate.